Saturday 25 July 2015

They willingly deliver your message...





Recently I've been keeping myself busy making some new products for 'Moles in Holes', 
a new brand started by me and Tereza Sediva. 
These message cards/paper toys can be folded and just perfectly fit in the envelop.
To see more of our products,
please go to our official facebook page :))


チェコ人のイラストレーター、テレザとの出会いはイギリスの美術大学ででした。
お互いの性格はもちろん、
作品にも共通する点がたくさんあり、
何よりお互いの作品が大好きになってしまった私たちは、
いつか2人のブランドを作ろうと約束したのでした。
そしてできあがったのが 'Moles in Holes'。
地球の反対側に住む私たちですが、
イラストの力で、モグラが穴を掘るように東と西をつなげようというコンセプトです。
準備ができしだいオンラインショップで商品を販売する予定ですので、
ぜひ応援してくださいーーー!

私たちの作品が見られるリンクはこちらから

https://www.facebook.com/molesinholes

No comments:

Post a Comment